piątek, 17 maja 2013

1 cześć

teraz będą części bo nie wiem kiedy który rozdział zrobić , więc to jest ciąg dalszy tylko w częściach



Do pokoju weszła mama Ali. Uśmiechała się przyjaźnie :
-Przyniosłam ciasteczka . Mam nadzieję, że wam nie przeszkadzam ?.
-Nie nie przeszkadzasz . Akurat rozmawialiśmy o tym jakie dobre ciasteczka robisz .
Powiedziała Alicja , puszczając oczko do Łukasza.
-Miło mi bardzo - Powiedziała mama
-Dobrze ja już pójdę ni nie będę wam przeszkadzać , jakbyście coś potrzebowali jestem na dole
-Dobra
Jej mama wyszła . A oni zaczęli się śmiać i śmiali się kilka minut. Potem oglądali telewizję. Była ładna pogoda więc wyszli i poszli na spacer
Łukasz wziął Alicję za rękę .
Zaraz wszyscy nas zobaczą i będą plotkować- Powiedziała
-Przejmujesz się tym co powiedzą inni   ?
-Szczerze , Nie !
I od tej chwili szli już trzymając się za ręce.
Podczas spaceru rozmawiali i podziwiali widoki.
Potem on ją odprowadził.
W czwartek rano obudziła się , ubrała i poszła do szkoły.
W szkole jak zwykle były nudy . Jakoś w końcu lekcje minęły i wróciła do domu .
O 15 przyszła Hania. Rozmawiały. W końcu Hania zapytała:
-Jesteś pewna , że Łukasz to ten wyjątkowy i , że jest ci wierny.Wiesz że zawsze podobał się dziewczynom.
Ala powiedziała:
-Tak. Wiem , że się o mnie boisz , ale mam pewność.
Ok. powiedziała Hania
Hanka wracając do domu , zobaczyła Łukasza. Pomyślała że pewnie idzie do jej przyjaciółki , myliła się.
On spotkał się z jakąś dziewczyną. Pocałował ją w policzek. Nie przyglądała się im dłużej i poszła do domu.
Gdy wróciła zadzwoniła do przyjaciółki:
-Słuchaj widziałam dzisiaj , twojego Łukasza , Jak witał się z jakąś dziewczyną. Ale to nie było zwykłe powitanie , pocałował ją w policzek i czule objął . .... Słuchaj może to po prostu jakaś siostra ?, albo jakaś dobra koleżanka -Przerwała jej Alicja
Nie wiem , ale dla mnie to trochę dziwnie wyglądało. No , ale w sumie tak mogło być.To na razie  może niech zostanie między nami , Uzgodniły dziewczyny.
Jak  się dowiem kto to był to wtedy zastanowimy się co zrobić.
Po tym dziewczyny rozłączyły się i poszły spac.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz